Klantenservice

Uiteraard doen wij er alles aan om u te helpen bij het aankopen van een mooi en goed paar schoenen of accessoires. In onze webshop kunt u de service verwachten die u van ons gewend bent. U kunt het aankoopproces stap voor stap doornemen via het menu onder klantenservice.

Klantaccount

Om te kunnen bestellen heeft u een klantaccount nodig. Hiermee kunt u bij uw volgende bestelling weer inloggen en hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te vullen. Indien u voor het eerst aankopen doet bij Schott Schoenen, vult u hier uw adresgegevens in. U krijgt dan een email van ons retour met uw inloggegevens. Het wachtwoord kunt u wijzigen als u voor het eerst inlogt met het wachtwoord dat u per email heeft ontvangen. Tevens kunt u de adresgegevens wijzigen.

Bestaande klant webshop

Heeft u al een klantaccount? In het loginscherm voert u uw inlognaam en wachtwoord in. Vervolgens ziet u uw gegevens en eventueel gespaarde punten. Zijn uw gegevens correct, dan klikt u op “doorgaan met bestellen”.

Bestaande klant van de winkel

Heeft u al eerder in onze winkel aankopen gedaan, en koopt u nu voor het eerst in de webshop? Als u ook een account in de webshop wilt, klik dan op de button “gegevens overzetten”. U vult het email adres in dat bij uw winkelaccount hoort . Vervolgens ontvangt u uw wachtwoord per email.